محقق کوچک

محقق کوچک

من به جست وجو , تحقیق ,وکنجکاوی علاقه داریم و دوست داریم فعالیت های خودمان را در این وبلاگ بنویسیم.
محقق کوچک

محقق کوچک

من به جست وجو , تحقیق ,وکنجکاوی علاقه داریم و دوست داریم فعالیت های خودمان را در این وبلاگ بنویسیم.

این هفته میخواهم کتاب داستانی را که خودم نوشتم را به شما معرفی کنم.

عنوان:شاهزاده اناهیتا

خلاصه: یک دختری بود که همیشه تنها بود. و همیشه ازاین موضوع ناراحت بود.

از قضا روزی دوستش به او پیشنهاد میدهد که به جای ناراحتی با یکدیگر نقاشی بکشند.

و همینطور هم میشود وانها کم کم از طریق نقاشی کشیدن به شهرت میرسند.


پیام: هر وقت تنهایید نا امید نباشید چون هیشه راههایی هستند که با انها سرگرم شوید.

مانند ضرب المثل :   نابرده رنج   گنج میسر نمیشود      مزد ان گرفت جان برادر که کار کرد

بیتا

بیتا

پویا و امیر

من وپسر عموی خوبم امیر



شب یلدا

شب یلدا شب خورشید است .همان خوررشید اسمان خداوند ان را برای روشنایی وگرما افریده است.همان که اگر نباشد همه ی گل ها پژمرده میشوند.همان خورشید ی که دنیای ما را گرم میکند.

هر سال از اول دی ماه  خورشید هر روز بیشتر از روز قبل در اسمان دیده میشود ایرانیان شب یلدا را جشن میگیرند.چون خورشید خانم بهترین دوست زمین است.


و البته شب یلدا بلند ترین شب سال است.


پویا نخودیان


عاشورا

عاشورا

امسال من در مسجد سید مراسم عزاداری بسیارباشکوهی را دیدم .

در این مسجد هیئت های قدیمی اصفهان برای عزاداری می ایند که در انها از علامت طبل زنجیر استفاده می شود.

فکر کنم برای شما هم جالب باشد اگردر هم چنین مسجدی رفته باشید.

در خیابان ها پرچم زده بودند روی آن پرچم ها نوشته بود یا علی یاعلی اصغر یا زهرا یا ابوالفضل .

در مسجد ها هم همین طور بود.

ادرس:خیابان مسجد سید

بیتا نخودیان

مسجد محله ی ما

مسجد محله ی ما

نام مسجد محله ی ما مسجد ابوالفضل است

این مسجد حدود 30 سال است که ساخته شده است.

این مسجد پایگاه بسیج امام موسی کاظم است.

در این مسجد طرح صالحین اجرا میشود .

من هم عضو طرح صالحین هستم

.تابستان ها در مسجد برنامه های خوبی اجرا میشود ازجمله مسابقات کتاب خوانی(شمیم یار) .

در روز عید فطرهمه ی افراد محله برای خواندن نماز عید به مسجد می ایند. که این مراسم بسیار باشکوه است.

ادرس:خ باهنر فرعی 14 


پویا نخودیان